Smells like Christmas spirits. Alt rubrik - "Men Tilda, han har ju ätit halva asken"

Det är bara att konstantera; de som säger att en jul utan sin biologiska familj inte är en jul har fel, fel, fel, FEL!!!!!!!!!!!!!!!. Det kan jag och tilda erfara nu efter att ha firat en helt jävla amazing jul med vår familj - the Astor family.
Efter lite julshopping :):) dan före dopparedan och en halvmisslyckad (utläses julmusten OCH pepparkaksdegen var slut) tur till IKEA var jag och frugan således redo att gå till sängs och invänta den stora dagen - JULAFTON. Tilda kunde dock inte sova eftersom hon var så spänd på att se vad tomten skulle ge henne. Han dök aldrig upp. Däremot fick hon ett otroligt fint paket av mig, wrapped up in toalettpappersplast och ett halsband för att hålla ihop det hela. Innovativt och bohemiskt samt sjukt trendigt - bildbevis kommer imorn tror jag. Paketet innehöll iaf en DVD med en av våra favoritserier (efter SATC och Ally McBeal) nämligen "Little Britain". Och inte vilken jävla utgåva som helst utan the "Abroad edition";). Jag fick en chokladask av tilda -snällt! Choklad fick vi även av Ollonet, vår landlord. Skrattretande nog haxde han redan ätit upp alla goda bitar dock - konstig kille. Man kan väl ändå inte köpa en chokladask, öppna den, tugga i sig det göttiga och sen ge bort allt äckel?!!!!!

Anyway...julafton och juldagen blir ett kapitel för sig - imorgon. Idag har dte iaf varit Boxing Day. Stolt kan jag meddela att jag inte slått ner en endaste person! Manager James var extra snygg idag på jobbet - tummen upp på det! Den stora julrean har börjat så vill nån shoppa med mig imorn så säg till. Slutligtvis har mina jobbarsjkor gett upp helt - och mamma, jag har slängt dom. Så nu har jag rätt att köpa TVÅ par nya skor. Ett par för de gamla och ett par för att jag var duktig och slängde dom och inte promot skulle behålla dom.

Dagens bild


Kommentarer
Postat av: Eliin

haha förlåt men fan va jag garvar här, vem fan äter upp choklad som man ska ge bort?

å bra resonemang där me skorna, tror jag snor de ;)

2009-01-09 @ 17:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0