those are the dancing days

Söndagkväll, ca 22.00. Jag och Mich ligger i hennes säng och ska powernappa för att bli aspepp på utgång sen. Vi var nämligen lite schletna sen lördagen. Eller Shelley va, jag var sympatisliten:). Mitt som vi ligger där får jag syn på pauls skor, börjar fnittra hysteriskt och så är vi igång jag och michelle. Hetsar varandra till att säga värre och värre saker tills vi till slut ringer jaimee som sitter uppe i receptionen på hostelet och jobbar. Konversationen löd väl enligt följande ungefär:

Mich: Hi James! Does Paul have a big dick.
ASGARV från mig och mich.
Jaimee: Why are you even asking that question?
Me: Because his shoes are so big that it looks like an elephant easily could get lost inside of them.
nytt  ASGARV!!!!!
Me: And you do know what they say about men with big shoes...
Jaimee: I'm not telling you. Why do you wanna now?
Both: We told you, because of his big shoes.

Jaimee lägger på. Vi vänder oiss till Lindsey istället: "Lindsey, does Josh have a big dick?". Ungefär den nivån var det på det hela.  Sen börjar jag teasas med mich. "Michelle, does the american guy have abig dick?"  Då var det slut på det roliga tyckte michelle.

Senare bar det upp till receptionen igen. Utfrågningen av Jaimee fortsatte - resultatet vart det liknanade; "why do you wanna know? i'm not telling you!". I went on with "hahaha, he does, and you wanna keep it to yourself, otherwise you would so have told us.".

Detta var ungefär vårt samtalsämne på söndagen. Kul hade vi.

men nu tillbaks till Julhelgen. I let the funky pictures talk. Enjoy!

      

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder. Kolla facebook instead

Ps. Den halvätna choklad asken är nu heläten!

KOM IGEN LENA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0