"efter några jäger skulle jag nog kunna ta honom bakom ismaskinen"

Jag är ingen bra bloggerska. Inte mycket mer att säga om det, så mycket annat roligt att göra här i London. Som att jobba. Nu tror ni mig kanske inte, men mitt jobb är sjukt kul. För att inte tala om gosebullarna jag jobbar med!
Särskilt Sara, som förövrigt är svensk hon med. Vi har kul som fan när vi shakar Margharitas och muddlar Mojitos.
Något annat vi gillar att göra är att snacka om våra manliga kollegor. Och betygsätta dom; "anytime, anywhere, anyhow" via "helt doable" och "efter några öl så" till "inte-ens-om-han-hade-en-påse-över-huvudet".
Manager James kvalar lätt in under "anytime" betyget, eller han får fan en egen kategori, "all the time". Snyggare karl har jag nog aldrig skådat. doable som fan! Han vill jag ha i julklapp! Eller helst precis just nu. Sex appeal så det ryker om det. Raaaoooor.
En annan person som förtjänar några rader är Sam (av mig placerad i "några skavanker, men helt doable" facket...för er som undrade). Hysteriskt rolig men uppenbarligen helt störd kille som visst satt fem tjejer på jobbet redan. Ända sen jag började har han hållt på och tjata om sex, men någe sånt blir det inte (innan jag provat james iaf..haha). Nåväl, skämt å sido, men helgen som var nu hade han börjat tjata på Sara. Jag vet inte riktigt hur det här gått till sen men hade han frågat Sara om hon ville se nått och hon hade la svarat "mmm". Helt sonika hade då karln visat henne sin kuk! inte mer med det, men jag trodde jag skulle kissa ner mig när hon berättade det.
Nog om jobbskvaler nu.

Tänkte förövrigt bjuda på lite bilder så att alla får se hur fint det är på mitt jobb.


  

                                          

Kommentarer
Postat av: bella the one

Ne fy fasen vilket läckert ställe! Vissa har det bra, hehe. Saknar er busungar! :(

Puss bella

2009-01-02 @ 00:45:35
URL: http://bellaboop.devote.se
Postat av: Eliin

Haha verkar vara helt underbara människor du jobbar me ;D

2009-01-09 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0