Så stryker vi ett sträck över det förra inlägget! + Sverige

Jag var nämligen  lite ur fas dåoch alldeles hormonstinn av p-piller. Dessa har jag nu spolat ner i toalettstolen - genast återfann sig mitt vanliga glada humör. Var lär vi oss då av detta? Joo, p-piller gör den gladaste människa deprimerad + att de har många andra not so pleasant side-effects.

Visst låg det lite sanning i det att mån ga åker hem, men jag har ju en massa vänner kvar; alla på On Anon, Vickan, Agnes, Sara, Josse, Carro, Tom, Raj, eventuellt Marcus och Henke (not too sure about that) och sist men inte minst TILDUS - my room mate.

Annars kan jag avslöja att jag faktiskt gått och blivit med karl. Han är rätt så känd så det är lite känsligt fortfarande. Men va fan, här är en liten bild på oss.


Inte fan trodde ni att jag skulle gå och bli mrs Di Caprio??


Jag är även nyligen influgen från Sverige. Efter mer än 6 månader här ute på ön så packade jag en liten väska och åkte till landet lagom några dagar. Riktigt kul och mysigt har jag haft.
Landade i Köpenhamn på fredagen runt lunchtid och hoppade på ett tåg mot Halmstad. Väl där hämtade mamma mig och sen så gjorde jag inte så mycket mer än att spela lite gitarr och sova. Och om jag sov länge...

Nästan hela kördagen spenderades uppe i Hylte i Hannas och Ians nya lya. Kul hade vi. Och ian har fått ett nytt smeknamn "kräk-ian" är numera epitet han går under. Nää, men det var en trevlig inflyttningsfest där alla var fulla och glada.

På söndagen satt jag på hästryggen igen efter nått års uppehåll. Och fy i helvete va kul det var. Blev nästan lite sentimental där när jag skuttade runt på Fatima. Den hästen var mitt allt hela min uppväxt <3. Hade jag inte vart en sådan vildhjärna med behov av ständig förnyelse och av att se hela världen så hade jag nog fortfarande tillbringat halva dygnet i stallet för hon är ju bara så gosig den lilla pollen.

Måndagen då...vilken underbar dag är allt jag har att säga. Och vilken underbar mamma jag har. Hon överraskade nämligen mig med att ta med mig och syrran på dags spa ute i Tylösand. Massage + ansiktsbehandling och tillgång till poolerna, bastu och massa färsk frukt. Jag kände mig som en helt ny människa när vi packade in oss i bilen för att åka hem. Gör mysigt!

Nu är jag då alltså tillbaks i London och Flat 6 Edington igen. Och väntar på att Tilda ska avge ett livsteckan.
Imorn vill jag till Road House.
Det var mys hemma i Sverige, men dte var faktiskt skönt att kkopmma tillbaks till pulsen hemma i London med.
Hemma är inte en plats. Hemma är där hjärtat finns - eller där bitar av hjärtat finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0