Work makes me sad and tired - should I discontinue this unhelathy activity?

Igår blev jag och Hysen klara med städningen av Studiobaren redan 03.10. Att få hjälpa till att städa baren var det ända positiva med den jobbdagen. On Anon får mig numera att vilja spy, vilket jag inte tar som ett bra tecken. Igår hade de ringt in Hysen så att han kunde jobba mitt skift. Vad fick då jag göra? Joo, jag gick runt i 6 timmar och informerade folk om att tjuvar härjar i West End, att de bör hålla ett öga på sina ägodelar samt att garderoben där nere är gratis för väskor!!!!!!!! I 6 timmar gick jag runt och sa det. Jag känner att förändringens vindar behöver blåsa, annars kommer jag bli ett psykiskt vrak. Och det vill man ju helst undvika!


Sånt här gör mig glad!


Towerbridge


O2 arenan ute i Greenwich


Promenader längs med Themsen


Min syster <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0