För att stilla eliins nyfikenhet + övrigt jag känner för att berätta

Yup, att jag nämnde sex i förförra inlägget väckte ju fröken Anderssons nyfikenhet. Och Eliin, jag bröt vår celibat pakt - I'm sorry. Till mitt försvar får jag säga att det var värt det. Det var så att säga bra! Och tro't eller ej, jag har t o m vart på dejt med objektet som förövrigt har ett namn:) Som inte ska avslöjas än, allt för att hålla intresset uppe hos Eliin:)

Annars har dte kommit snö över England. Vilket är lika med kaos. Efter att ha jobbat 27 timmar på två dagar och sovit 5 emellen så skulle jag hem vid halv två på natten i söndags. Till min stora glädje upptäcker jag att det inte går några bussar. Sagt och gjort, drar ner mössen och knatar på med bestämda steg. Stolt kan jag berätta att jag gick ända till Mornington Crescent. Efter en sådan prestation är man värld ett ligg!

Sådär jaa, nu har jag nog faktiskt redogjort för ganska mycket som hänt den senaste tiden!

Ikväll hoppas jag på karatefylla med Emelie. Eller nått annat trevligt.


så här ser vi ut när i är på väg hem efter en trevlig utekväll

Kommentarer
Postat av: Eliin

haha vilken ära att få sitt alldeles egna namn med i rubriken ;) jag tror dig, har kämpat själv med det där, å faktiskt märkt att lite alkohol i kroppen gör det hela otroligt mkt svårare att hålla fast vid ;S

haha dejt minsann, får jag gissa då? mr. manager nr2 som, inte lika snygg, men så mkt roligare.. hur rätt har jag?

haha hörde rykten om det 'katastrofala' snöovädret ändå hem hit, britterna e nog lite väl kännsliga blir min åsikt ;)

2009-02-11 @ 18:37:06
Postat av: Anonym

haha vilken ära att få sitt alldeles egna namn med i rubriken ;) jag tror dig, har kämpat själv med det där, å faktiskt märkt att lite alkohol i kroppen gör det hela otroligt mkt svårare att hålla fast vid ;S

haha dejt minsann, får jag gissa då? mr. manager nr2 som, inte lika snygg, men så mkt roligare.. hur rätt har jag?

haha hörde rykten om det 'katastrofala' snöovädret ändå hem hit, britterna e nog lite väl kännsliga blir min åsikt ;)

2009-02-11 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0