the best of the last (few) week(s)

Bloggandet den senaste tiden har varit katastrofalt dåligt! Behöver inte kommenteras vidare!

Lika bra att beta av senaste tiden i kronologisk ordning!

1. Nyår! Det var kallt, klart och fyverkerierna skulle hållas vid London Eye. Mich och co skulle till Walk About och fira in 2009 där. Det var London, förväntansfulla människor överallt och jag skulle.....jobba!
Hahaha...nää ni, det var inte hälften så hemskt som det låter. In fact så var det riktigt kul. Alla var uppklädda, vi fick champagne vid tolvslaget, jaa det var faktiskt ett helt okej nyårsfirande:)


hela crewet innan vi ska öppna upp placet.


jag och beckie. ljuset faller himla bra känner jag.

2. Rubrik called "I wanna rock'n'roll all night and party everyday"
Det har festats mycket på sistone. Till och med så hårt att knäskålen skuttade ur led, vilket iofs inte var mitt fel.
Chop, chop - where to start. Kanske den kvällen när jag och mich var ute med Mr Los Angeles och hans crew. Det var sjukt roligt. Kostade oss inte en krona typ och de brände nog £ 100 eller nått liknande. Helt okej. för 100 quid får du en himla massa jäger bombs - jäger b blir du full på. Blir michelle full gör hon roliga saker. Typ som att hångla med en av dem i movierummet. "Welcome back to struggle town" eller mere "I would like to become a permanent resident".

Sen känner jag att minnet är lite luddigt gällande vilka veckodagar det egentligen är som vi slår klackarna i glaset och dansar mackarena på bardiskarna. Men förra fredagen kan det mycket väl ha varit. Då hade iaf både jag, Jaimee och Mich ledigt:) Wihooop på den. Drog till Food and Wine (som blivit något av en instution för oss) där lite dricka inhandlades. Back to the hostel för att köra lite drink games. Pyramiden, circle of death och lite fuck game som kronan på verket! Lagom salongsberusade catchade vi en cab och åkte ner mot temple för att gå på the walkabout. Där har de nämligen ett helt okej erbjudande på redbullvodka - £ 4,50 för tre - vilket i runda slängar blir 55 spänn för er i Sverige som inte riktigt hänger med på pundets värde. Det erbjudandet utnyttjades flitigt under kvällen. Jävligt packade bestämmmer vi oss för att åka till Road House:) Kommer dit vid 02, ramlar in gratis, köper varsin öl och sen bröjar vi dansa. Det är då den här kvällen mitt knä åker åt helvete. Haltar hemmåt, hoppar på bussen, kliver av och drop dead i säng.

Vaknar på lördagen av att knät gör ont. Kyler det med lite is och bestämmer mig för att joina Emelie på en partyrunda! 20.00 möts vi utanför Old street för att tilsammans med johannes och två nya kursare bege oss till Henkes nya bar. Drog två drinkar där, sen styrde vi kursen vidare mot Johannes bar. Fick två flaskor vin gratis - fulla igen. Road House suget satte in hos mig och Emelie men vi avstod och åkte istället och köpte mat. Drog hem till Johannes och dom, satt på ballkongen och gjorde upp en asbra plan, insåg att grön jäveln behövde spy omgående...hahahaha..och hade dte rätt party alltså. Tanken var ju alltså att vi skulle vidare sen - döm av min förvåning när jag vaknar om vid 12 dagen efter i en säng som inte är min och i ett par mysyxor som är ett antal nummer förstora!! hahaha. Kul var det!



Så var det dags i onsdags igen. Fråga mig inte hur de gick till. Jag och Emelie var egentligen bara på museum men bestämde oss för att dra till hostelet, förfesta med de andra, dela en flaska vin och sen dra hem när de övriga skulle ut. Men.....Anton dök upp och så kom vi på att vi skulle göra hemgjorda daiquiris! Efter fem sådana var som var förjävligt goda så kände vi att party - wooooho! Be@1, Road House, hem i den ordningen. Än en gång en askalas bra kväll!!!:)


Vi avslutar med veckans hittills skönaste kommentar.

Jag: ååå, jag vill också ha nån. Fast inget förhållande. Jag kanske skulle skaffa mig en KK, fast ingen sån jag behöver knulla med hela tiden.
Tilda: Du vill alltså ha en helt vanlig kompis????

                                                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Eliin

hahahahaha underbara kommentaren här på slutet, min humor e kass, men jag gråååter nu.

Åh fest fest fest, blir så jäkla sugen. å btw, om jag inte nämnt de på ett tag: Du e GALEN kvinna. And we love it! ;)

2009-01-09 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0