Nytt utseende

Tillsammans med Vickan sittandes hemma i Umeå har jag nu lyckats skönhetsoperera min blogg.
För en som aldrig har gjort en header förr var det ett jävla pill ska jag tala om. Som tur var hade Vick lite mer erfarenhet. Allt som allt tog det "bara" nån timme. Hade jag gjort det själv hade jag suttit här fortfarande.
Nu vet jag iaf hur man gör. Så nästa gång kan jag göra det mycket finare.
Ungefär som Vickans header. Den är ball den - www.rudyjudy.blogg.se

Annars kan jag rapportera om kryckor, omvridet knä och smärtstillande. Och att jag ska till Grekland på tisdag!

Kommentarer
Postat av: elin

shit känner mig så stolt över att få vara med på din header! ps vad ska du göra i london! snart ska jga jobba i baren är ju as mycket att göra! miss london baby! xoxox

2009-07-17 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0