it's alright again (at least for the time being)

Idag känner jag mig rikitgt glad. Gick upp tidigt (eller jaa, tidigt för att vara bartender time). Redan vid 11.00!!!! Solen sken, trots det kände jag fortfarande att jag var lite ensam. Slog undan den tanken, klädde på mig, åt youghurt med honung, branflakes och jordgubbar och åkte in till Camden Town. Stosade runt lite på gatorna där, drack en asgod organisk smoothie fullproppad med nyttigheter och tittade på folk.
Bestämde mig sedan för att gå till Regent's Park - det gör mig alltid väldigt glad och harmonisk. Gick runt i flera timmar, fotograferade och myste för mig själv. Försökte även hitta till Little Venice. Det gick sådär va så jag hoppade på 274 mot Angel istället. Bytte till 43 eftersom jag ansåg mig var för lat att gå den korta sträckan till Holloway Road :P
Nu har jag ätit massa god grönsaks- och tofu wok och känner mig mätt och glad. Lyssnar på Libertines på hög volym och tycker att dte ska bli helt okej att jobba ikväll.
Jag är på bättringsvägen mot att bli mig själv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0