Avenue Q (bl a)

Åååå vilken skön dag jag haft idag! Vaknade av mig själv, tog en lång dusch och åkte in till Holborn för att träffa Michelle.
Käkade kinamat och gossipade massa. Rundade av det hela med glass och milkshake på donken.
Strosade mest omkring efter det tillls jag kom på att vi skulle vara intellektuella och kulturella. Sagt och gjort - vi gick till National Portrait Gallery. För att 30 min senare bli utkörda för att de skulle stänga. Så gick det med den kulturella satsningen.
Men dte gjorde inte så mycket för vi skulle på en show. Mich och Linds hade fått gratis biljetter från sitt jobb för att se Avenue Q. Så vi bokade en restplats åt mig för £12,50. Asbilligt! Och helt klart värt pengarna. Jävlar va jag skrattade. Komiskt, träffsäkert men ändå med ett djup som berör. Skulle lätt gå tillbaks imorn igen!

Nu ska jag dra på en film och sen sova tror jag. Eller kanske skriva ett till blogginlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0