We will rock you

Nu har jag vart på musikal igen. Bara en dryg vecka efter att ha sett Avenue Q drog jag och Mimmi för att se We will rock you. Det är en musikal skriven av Ben Elton innehållande många sv Queen's största hits.
10 minuter in i showen och jag var helt såld. Jag skulle kunna gå dit varje kväll tror jag och fortfarande förundras över hur sjukt jävla bra det var! Under gitarrsolot i avslutningsnumret "Bohemian Rhapsody" började jag tjuta. Det är stort!
Queen var och är ett av de bästa banden genom tiderna. Våga vägra skitmusik. Rocken kommer aldrig dö. Viva la vie bohème!

"My soul is painted like the wings of butterflies. Fairytales of yesterday will grow but never die, I can fly my friends".

Nu sitter jag och lyssnar på Queen via youtube och tjuter ögonen av mig.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: syrran

Jävla lipsill ;P

2009-06-25 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0