We're gonna party like it's my birthdy (the preview version)

Hipp hipp hurra för mig igår! Vi skulle fira att jag snart fyller år.
I alkoholen vi simma och nu ska jag sluta rimma.

Jag har urgulliga kompisar! Som gillar att spöka ut mig. Att fylla år I england is a big thing. Och det tog de efter.
Jag vqar lite sen till min förbestämda mötesplats. När jag väl kommer dit hoppar det fram ett gäng galnigar med tutor och massa grejer. Innan jag visste ordet av så hade jag på mig partyhatt, hulla hulla band, en rosett, ett "fröken sverige" band att ha runt axeln. Eftersom alla vet att "less is more" inte existerar så fick jag även ha på mig ett par solisar i modellen XXXXXL. Nicole Richie, släng dig i väggen - mina solisar är större.
Sen skulle vi gå till Mahiki. Tog ett tag men vi hittade dit - för att få höra att vi inte kommer in med våra utstyrslar. Nej tack sa vi och gick till Tiger Tiger istället. Efter Jugs med cocktails och mat shakade vi som fan. Några killar kom t o m fram till mig, Elin och Mimmi och sa "Oh, this is where the party is". Så var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0