3 veckor och 6 dagar senare

så känner jag att det kan vara på tiden att dra ett blogginlägg. Ni kanske tycker att inläggen lyser med sin frånvaro. Men vadå - jag är ju inte direkt Blondo Bella som får feta lönecheckar för att printa ner lite bokstäver!
Sista jag skrev handlade det om sex bl a. Det roade visst fröken Eliin Andersson mycket, så Aileen, det har hänt igen.
Men jag tror inte att monogami är riktigt min grej. Ämnet slutbehandlat.

Den 16-19 februari hade jag finbesök i form av lillasyster Andersson här. Och jävlar vilka bra dagar det var! Vi strosade runt i en byggnad vid baker street station och plötsligt var det kändisare överallt. Coolt tänkte vi och tog en massa bilder. Något som dock förundrade mig var att hur mycket jag än plutade med läpparna så stod mr di caprio bara där som en tönt och kysste mig inte tillbaks. Hmmppf..det var inte förrän senare jag förstod att han var gjord av vax! Miiihi..vi var alltså på Madame Tuassauds:).
Annars gjorde vi typiska turistsaker. Lillungen har ju aldrig vart i London förr så Big Ben, London bridge, London Eye och liknande stod på tapeten. Och så var vi på musikal:) Som försenad julklapp gick vi på Chicago. Jävlar va bra den var! Lite av 1920-talets girl power skulle jag nog vilja kalla det. Sjukt sevärd iaf.
Sen kan man ju heller inte vara i london utan att festa så dte gjorde vi naturligtvis med. b@1 off course och som grädde på moset ROAD HOUSE<3.

Festade gjorde jag även igår, fast med jobbet. Och Carro! Först var dte personalmöte så sen så drack vi lite där innan jag mötte upp med Carro och vi drog till Yates. Å jävlar vilken snygg kille jag träffade där. Anyway, drog tillbaks till On Anon gänget på Zoo bar vid 01.30. Fick en ros av James, shakade som ass med Olga. Sen insåg jag att jag nog borde gå hem -  vilket jag gjorde:)


Anita, Vickan och jag..de två sistnämnda även kända som "team sweden"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0