LKPG besök!

Josse och Elise har vart här:) I fredags hämtade jag upp dom vid Liverpool street och så åkte vi och köpte vin, jordgubbar och twix och åkte hem till mig! Låg bara och pratade skit och somnade hyfsat i tid!
Lördagen var jag tvungen att jobba så damerna sysselsatte sig själva så gott de kunde. Efter att vi alla strosat runt i supermysiga Camden några timmar drog jag till arbetet och dirigerade damerna via Regent's street mot Oxford circus och Oxford street. Där kan man sysselsätta sig. Efter jag jobbat klart drog vi ner mot Covent Garden. Jag hittade en assnygg, äldre stor handbaggageväska (liten resväska). Kommer passa perfekt när jag ska till Sverige några dagar i april:)

Kvällen var sen ägnad åt party! Inledde med några drinkar på Dirty Martini innan vi tog det säkra före det osäkra och drog till alltid lika roliga Roadhouse:) Elise hittade ragg och jag och Joss shakade ass med sju galna fransmän skuttandes i en ring omkring oss...."I am from Tolouse! Have you ever been to Tolouse? Would you like to kiss a guy from TOOOLOOUUUUSE?" Hahahaha.
Agnes och Ellen försökte även göra sitt bästa gällande att supa ner mig! Trippel vodka med lite redbull...är inte alltör gott nej!
När Roadan stängde vid tre drog vi till Donken - och satt kvar där i typ 2 timmar av nån anledning. På söndagen hände inte alltför mycket. Åkte en massa tunnelbana och lämpade av Josse vid Liv.street igen. Hon skulle då tyvärr åka hem:P På kvällen jobbade jag så Lisen fick hänga med sin date:)

Igår åkte Elise hem, men innan dess var vi i Hyde Park och åt Sushi. Sjukt mysigt!

Nu är jag då ensam i lägenheten igen eftersom Tilda, den gottegrisen, är i Thailand! Så tänkte försöka tvätta lite nu innan jag ska till Primark med Vickan och leta gröna kläder. Det är ju St Patric's day idag så vi ska se ut som Leprechauns:)...och viktigast av allt! Dricka massa Guiness!


så här ser jag för övrigt ut när jag rockar med Elvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0