On Anon news

Iaf såg vi inte bättre ut förr - inta alla av oss iaf. Bakgrunds fakta; hela On Anons kontor är nu prydligt dekorerat med bilder av vår barmanger från när han gick i High School. Herrn anses nog vara en av de snyggaste på jobbet - det var han inte i pudel rockar frisyr! Jag stod och småskrattade lite åt bilden idag när Adrian glider upp jämsides och säger nått i stil med "Oh my god! Look at me. I was pure sex, wasn't I?
Jag lyckas visst driva med och låta så övertygande att han på allvar todde att jag tyckte han såg sexig ut. Adrian skiner iaf upp som en sol och ser asglad ut. Sen skuttar han iväg, Scott kommer ut från kontoret, tittar på mig och sen börjar vi båda asgarva! Jag ska försöka få tag i bilden tills imorn!

På jobbet har det förövrigt vart roligt idag. Jag och Vickan har jobbat i samma bar. Vi har dansat och haft roligt och serverat en och annan drink. Vickan har förövrigt även en beundrare. Han ser ut som en skelögd gammelsmurf på crack. Säkert helt harmlös, eventuellt med en antydan till förtjusning för yngre flickor (typ vickan).

Annars har jag gjort en häxblandning idag till en kund som faktiskt efterfrågade det. Det gjorde ont i mitt bartenderhjärta att mixa alla dessa alkoholer i ett glas. Tänk er "Circle of Death" fast frivillgt. Nåväl Tequila, Goldschlager, Midori, Aarchers, Black Aftershock och Chambord åktener i glaset. Jag kände kreativiteten flöda och toppade upp kreationen med lite Becks. Drinken kallar jag "Highway to Hell".

Den stackarn som drack upp dte får nog besök av bakfyllemannen imorn.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag tycker highway to hell lät förjävla gött! Haha. Ska kanske testa den på någon nyss fyllda 18-årig stackare ikväll då...

2009-05-29 @ 11:36:59
URL: http://rudyjudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0