....

"Rock chick of the century is acting like she used to be,
dancing like there's no one there
before she never seemed to care
now she wouldn't dance,
it's so rock 'n' roll to be alone"

Ligger något i detta. Nåväl, jag har inföskaffat en kamera. Innan jag tänkte så hade jag en brillinat idé att lägga upp en bild på dne här på bloggen. Inså dock sen att dte är rätt svårt att ta en bild på en kamera om man inte har någogn annan att fota den med.

Vickan har nu lämnat London, Roadhouse andas ut. Jag saknar busfröet redan!
Dock så har ju fröken Elin Persson blivit resient här nu. Och jag har fått en ny partner in crime. Vi har festat lite här, lite där och även käkat ute på restaurang!!!

Igår gjorde vi Brick Lane. Kul som attans var dte och jag har insett att det är där de snygga pojkarna hänger. Urbra med andra ord och återbesök snart.

Förövrigt ka jag försöka mig på att börja spara lite penar nu så jag kan ut och tågluffa med Michelle i juli. Det vore rätt gött.

Nu ska jag äta en kiwi och sen jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0