Halsfluss??

Jag är sjuk. Och ingen pysslar om mig och kommer med grejer. Blöööööö
Vickan är på jobbet och mamma befinner sig i ett annat land.
Så jag rår om mig själv bäst jag kan. Tittar t ex på gamla snuttar från Astrid Lindgren filmer.
Karlsson på taket är ball han:)

Lillebror: Du kan väl inte bara ta den största bullen så där!
Karlsson: Vilken skulle du ha tagit om du hade valt först då?
Lillebror: Den lilla såklart!
Karlsson: Ja, nu fick du ju den lilla. Vad gnäller du för?

Jag skrattar så att halsen gör ännu ondare. Karlsson ¨på taket är inte gjort för barn för de fattar inte ironi. Det är barnprogram gjort för sådana sm jag och jag gillar't:)

Imorn väntar ett 13 timmarspass och jag måste jobba oavsett hur jag mår. Så nu jävlar blir dte sova och hoppas på att fotbollen i halsen förminskas till en golfboll.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla klockren kommentar, Go karlsson på taket

/Lillsyrran

2009-05-25 @ 20:14:31
Postat av: Anonym

jaa han är skön han

2009-05-26 @ 15:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0