Hypokondria i sin finaste form

Jag mår som en urvriden trasa idag. Känner mig helt orkeslös. Kan vara feber tror jag. Eller ännu värre kanske, Sininfluensa. Det var ju faktiskt ett spansktalande par och käkade på jobbet i tisdags. Ju mer jag tänker på det, desto säkrare blir jag på att de var från Mexico. Tänk om jag har blivit nersmittad med mexikanske mördarbasciller?
Med min alkohol intoxicatade kropp som säkert har ett jävla cravings efter alla möjliga näringsämnen så känns jag som ett utmärkt offer att smitta ner.  Mitt imunförsvar måste ju vara kört i botten. Hostade han inte lite på mig med? Joo, vid närmare eftertanke gjorde han nog det. Någon vill mig ont.
Det är säkert nån på jobbet som fått nys om att jag skulle på provjobb ikväll. Jaa, det är On Anon förbannelsen. Kan inte de behålla mig ska ingen annan få mig heller. Det här är alltså straffet för att jag sökt annat jobb. De tänker mörda mig med svininfluenseviruset. Ungefär som Ryssarna gjorde med nån gammal Sovjet spion. Jag vet för mycket och nu måste jag dö. Så de anställde en hostande mexikansk mördarmaskin.
Så måste det ju vara.

Men, så lätt tar man inte död på mig så för att fighta tillbaks så har jag precis krängt i mig två vitlöksbaguetter. Vitlök ska vara bra mot basciller. Det vet jag.

Hur som helst, nu ligger jag här med dödsångest och som om dte inte skulle vara nog så stinker jag som ett helt vitöksplantage.

Imorn ska jag hosta på Kevins mat - utifall att...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0