Och då sa Elin...

..."You stupid little cunt".
Detta var ett av de mäktigaste ögonblicken i Roadhouse historia.

Lite bakgrunds information till detta dramat. Elins och Hekes kompis Mimmi har flyttat till London. En nog så bra anledning att fira. Allt som går att firas ska firas. Till exempel kan man fira att man inte festat på tre dagar (något som jag nog aldrig kommer kunna fira i London, men ändå).
I alla fall, vi förferrde på Penton Street, dressade upp us för success och styrde klackarna mot Roadhouse. Det är så trevligt där. Efter lite kindpussande studsade vi in gratis. festsällskapet bestod av mig, Elin, Mimmi och Marcus. Stackars Marcus var vår "bögkompis" under kvällen. Det var iaf var alla andra trodde.
Vi shottade, drack en öl och satte oss sen vid ett bord för att titta på flair tävlingen. På något sätt så hittades vi av två killar från Glasgow. Eftersom de inte förstod vad Mimmi och Elin sa så vi jag prata med dom.
De köpte in massa drinkar och shots och för en stund tyckte jag att de var riktigt behändiga. Men, och nu kommer the big noo, noo - så började karlsloken snurra runt på mig i ett försök att dansa. Han snurade och skruvade så att jag började fundea på om han trodde att jag var en falska och försökte flaira med mig. Han blev iaf riktigt irriterande efter ett tag och när han bet mig i axeln i nått desperat försök att göra ett sexigt move var måttet rågat. Jag flydde in på toan och Elin pratatde förstånd med honom.
Monologen löd nått i stil med "She's not interested! Can't you see that you stupid little cunt" Elin was on fire:)

När irritationsobjektet var borta ur bilden och Marcus gått hem, då började festen på riktigt. Vi snackade med en massa roligt folk. Det bästa var dock när Clinton (en av de bästa i England på flair) kom fram och sa att han känmde igen mig. Han var nämligen flairlärare på vår bartenderkurs. Fast han var där bara en gång pch detta var i Oktober. Så jag kan verkligen inte fatta hur han kände igen mig. Hur som helst. Han erbjöd mig en plats på flairingskolan han håller i - GRATIS!!!!!!! Ni hemma i Sverige fattar nog inte hur stort det här är. Men det är det! Jag ska då lära mig flaiara gratis av en av de bästa i hela jävla fucking UK....wooooooho!

När Roadan stängde var jag i lyckorus=) Elin och Mimmi hade varsin karl på g och tillsammans styrde hela gänget mot Fabric. Dansade konstant till 5.30 på morgonen när vi beslutade oss för att åka hem.

Vaknade vid tolv imorse och var i Struggle Town. Drog ner med girlsen och Dillis och käkade bakfyllemat. Sen dess har vi avverkat en himla massa filmer och bara vart gött bakisslappa.

Ikväll är dte nyktert och klarar jag ytterligare två kvällar uan fest så är dte dags att fira:)

Kommentarer
Postat av: Gossip Squirrel

hahah ja den kvällen var underbar kan man ju säga! Men du jag tyckte dock att jag var mer on fire iförrgår heheh btw diggar din blogg bruden love cliveandthebitches

2009-06-02 @ 12:39:58
URL: http://cliveandthebitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0