That's hard core

Jag är faktiskt mäkta stolt. Igår jobbade jag 12-02 med halsont, snuvig näsa och ev feber. Detta utan att svimma eller göra massa misstag. Gött jobbet säger vi. Gött jobbar även till Elin och Mimmi!
Idag är det söndag och bank holiday. Det betyder att många places är stängda. Dock inte On Anon. Vi firar istället med att förlänga öppetiden med två timmar! Den som hajjar logiken i detta vänligen droppa en kommentar eller två! Tack!

Igår fick jag även syn på nästa veckas schema - kort och gott innebär dte att jag jobbar från igår till och med nästa söndag.

Kommentaren på detta blir: "Askungen, askungen, ASKUUUNGEEEN"!

"Stackars askungen, hon går nog inte på bal. De fixar de nog med jobb, jobb å jobb":

Hahahahaha

Nån som mvill festa på  måndag kväll efter 22 kan ju droppa en line med!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad jobbigt att arbeta och vara sjuk! sånt klarar jag aldrig...

en veckans blogg-tävling i min blogg just nu, ta en titt :)

2009-05-24 @ 23:08:17
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Elin

haha underbart att man blir omnämnd i din blogg! det gillar vi på cliveandthebitches

2009-06-02 @ 12:33:12
URL: http://cliveandthebitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0