The good days are rolling

Idag är en bra dag! Jag har varit vaken ca 1 timme men jag känner redan de positiva vibbarna flöda.
I söndags var också en bra dag! Jobbade uppe i Loft (som för er oinsatta är On Anon's mest busy bar). Dricksen ramade in och jag hade rent utsagt askul.
Efter deap cleaningen stannade några av oss kvar för att enjoy some alcoholic beverages. Vi firade PJ's födelsedag, James försökte supa ner PJ (det gjorde Pj bra själv!) och Daniel och Martin försökte klura ut ett sätt att få av mig klänningen. Mycket givande kväll! Tills.....James får för sig att free poura sambucca rakt i munnen på mig. Oh, han är charmig han.
Vid sjusnåret bestämmer James att det nog kan vara en bra idé att bryta upp festandet. Vilket det med all säkerhet var för vid det här laget var PJ snorfull! Ramlade omring som en trasdocka, sluddrade och skämde ut sig sådär lagom inne på donken. Det ända jag gjorde i en konstant halvtimme var att be folk om ursäkt! hahaha
Vid åtta så drog jag och Olga hem till henne, provade kläder och sov.

Igår provjobbade jag förövrigt i en cool bar på brick lane:) Sen vart det i illfart hem till Ellen ör en snabb tillfixning innan vi drog till Tiger Tiger. Var rätt lamt där så jag drog hem och sov vid 01.

Dagen ska spenderas med Michelle. Walkabout är ett hett tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0