Sjukt bra dag

Igår var en sån där skön dag. Vaknade av mig själv och var galet glad att jag inte var bakis! Struttade runt i lägenheten och lyckades med bedriften att inte uträtta nått viktigt alls på ca 4 timmar!
Sen drog jag in till Holborn för att träffa Michelle. Michelle är för övrigt världens bästa skulle jag tro. En av de bästa iaf. Vi drog till en turkisk restaurang och åt romantisk middag! hahah. och vi behövde inte ens betala för brödet!
Det enda vi snackade om var typ Greece, Greece och Greece. För vi ska åka till Grekland och jag ska snart boka min flygbiljett. Det är något som vi hissar!
Efter middagen drog vi till Leicester Sq och köte glass. Det borde jag förövrigt ha fotograferat. Sen drog vi på bio. Jag satte förövrigt i mig en hel balja popcorn själv. Som kronan på verket liksom. Filmen vi såg var riktigt bra iaf; "Vicky Christina Barcelona" hette den. Den gick ju för ett tag sne kanske ni tänker nu, och jaa, mycket riktigt dte gjorde den. Men vi gick på en sån där bra lågpris bio som visar filmer som precis lämnat de stora salongerna! Billigt och bra när man vill spara pengar! (för att till exempel åka till Greece)

Efter detta var jag alldeles skuttig och på sinnessjukt bra humör så jag hoppade på bussen mot Angel i hopp om att dte var lite action på Chapel bar. Det var det inte riktig. Efter att desperat ha försökt liva upp de andra tre gav jag upp och åkte hem.

Nu väntar 5 dagar med jobb. Av dessa är 2 dagar dubbelpass. Men vad gör väl det när jag ska spara pengar och åka till Greece.

Wooop woooop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0