Brustna löften och kissläcka!

Jag lovade bot och bättring med bloggandet - det gick sådär va! Men när jag väl har köpt den laptop som jag tänkt köpa rätt länge nu så jävlar!

Men tro inte att jag har legat på latsidan! Jag har jobbat, shoppat, köpt ny mobil, vart hos sjukgymnasten, garanterat vart full, haft roligt med James i staff roomet, hånglat med Hysen (inte samma kväll - typ 8 dagar tidigare).

Just nu sitter jag och kollar på när Mimmi packar. Hon ska flytta tillbaks till Sverige igen vilket jag dissar rätt hårt! Hittar vi en hälften så bra ersättare blir det kanon. Så bra är Mimmi!

I lördags svämmade toaletterna next to glambaren över (på jobbet alltså). Vad som börjad med 3 cm vatten på golvet där övergick sedan till att hela On Anon badade i kiss. Äckligt tyckte jag - ballt tyckte en kille och ställde sig med sitt paraply next to dj-båset och dansade medans kissvattnet droppade ner på hans paraply!
Den lördagen blev det inga staff drinks - vi torkade kiss istället!

xxxx

Jenny direkt från det glamourösa london barlivet


Kommentarer
Postat av: syster

haha jag skrattar rätt friskt

2009-11-03 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0